ראשי » קטלוג » ראיונות » Overkill - ראיון חדש    החשבון שלי  |   תכולת הסל     
טלפון
054-7770485
קטגוריות
CD'S - BLACK METAL
CD'S - DEATH METAL
CD'S - DOOM METAL/GOTHIC METAL
CD'S - EVERYTHING BUT METAL
CD'S - FOLK METAL/VIKING/PAGAN
CD'S - THRASH METAL/SPEED/HC
CDS HEAVY/PROG/HARD/POWER
חולצות
נדירים
DEATH IN JUNE
NIGHTFALL
RML - Raven Music Label Releases
TOMORROWS RAIN
תקליטים
כרטיסים להופעות
מאמרים
כל המאמרים
ראיונות ->
  Arallu - השד מהעולם העתיק
  Bartholomeus Night - בלהות
  KREATOR - בראיון חדש
  Overkill - ראיון חדש
  Samael - ראיון חדש
מוצרים חדשים
Tomorrow's Rain - OVDAN - Yellow LTD LP
Tomorrow's Rain - OVDAN - Yellow LTD LP
₪129.00
חיפוש מהיר
 
חפש מוצר
חיפוש מתקדם
מידע
אודות Raven
משלוחים
הצהרת פרטיות
תנאי שימוש
יצירת קשר
Thrash Legends

Overkill - Thrash Em All in Relix IV

Overkill ממלכת הטראש האמריקאית, אחת מלהקות העל של הטראש שמעולם לא נכנעה לתנאי השוק ונשארה תמיד נאמנה לעצמה ולקהל המעריצים שלה, הנה Bobby הסולן בעל קול הפלדה לראיון ראשון למדיה ישראלית אי פעם !!


-) אהלן בובי, מזל טוב על האלבום החדש Relix IV, מה אתה יכול לספר לנו עליו?

אהלן ! זה ראיון ראשון שלי למדיה בישראל אי פעם ואני מאד מתרגש ושמח שהחברה שלנו Regain Records אירגנה את הראיון הזה, הנה הגענו גם אליכם, האלבום החדש Relix IV הוא אלבום שעבדנו עליו מאד קשה במשך השנתיים האחרונות, הוא טראשי מאד, הייתי מגדיר אותו כשילוב בין Under The Influence ל The Killing Kind , אלבום מהיר ברובו, מלא באנרגיות שהן סימן ההכר שלנו כל השנים, אני מאד מרוצה מהאלבום הזה.

-) עם האלבום הגיע מעבר לחברה חדשה Regain Records בה חתומים גם Behemoth, Danzig, Time Requiem ועוד, איך הגעתם אליהם והאם אתה מרוצה?

העובדה שאנחנו עושים את הראיון הזה עכשיו מראה שהם עושים עבודה מצויינת ואני מאד מרוצה מהם, היו לנו הרבה הצעות, התלבטנו בין כמה חברות ובסוף זה היה בין Regain לחברה אחרת שויתרנו עליה והלכנו עם Regain בין היתר בגלל שהבעלים הוא מטאליסט אמיתי בעצמו ומאד אוהב את המוסיקה שלנו ובישבילם להחתים את Overkill היה מאד מרגש ומילא אותם במוטיבציה, כשהחברה מלאת מוטיבציה לא פחות מהלהקה אני בטוח שהאלבום יקודם ויילך כמו שצריך.

-) ממש כמו שנכתב פעם בשיר שלכם I was there when the lightning strikes, I saw the idols fall , אתם הייתם בסצינה ממש מימיה הראשונים בתחילת שנות השמונים עם הפריצה הענקית של הטראש מטאל בהנהגת מטאליקה ו Slayer שהפכו מפלצות, עברתם את התקופה הקשה של המטאל לפני עשר שנים כשהמוסיקה האלטרנטיבית לקחה את מירב העניין במדיה והרבה קהל יצא מהמטאל, הייתם שם כדי להאבק על הקיום של הסטייל ושל הלהקה כל השנים האלו והנה אתם כאן עם אלבום חדש בתקופה מצויינת למטאל, איך אתה רואה את כל השינויים האלו?

אנחנו התחלנו יחד עם Anthrax, Slayer, Testament מטאליקה וכל הלהקות שהזכרת, המפק שהחתים אותנו בהתחלה ג`ון זאזולה היה גם זה שהחתים את מטאליקה באותה השנה, התחלנו מאותו מקום ממש, הטראש אכן היה ענק לקראת סוף שנות השמונים עם הצלחת הענק של מטאליקה ו Slayer וכמובן שזה גם השפיע לחיוב על להקות כמו Overkill, Testament, Exodus וכל הלהקות שהזכרנו, אחר כך עם עליית הנויז וה Grunge באמצע שנות התשעים המטאל סבל מתקופה מאד קשה, במיוחד בארצות הברית, המדיה והמגזינים התעלמו מהסגנון, חברות התקליטים סיימו חוזים ושחררו להקות רבות שנותרו ללא חוזה ואפשרות להתקדם, אנחנו המשכנו להאבק על הקיום שלנו ויחד עם המעריצים שלנו הצלחנו לעבור את השנים הקשות ולהמשיך להוציא אלבומים, השנים האחרונות הן מאד טובות למטאל, יש חזרה של הסגנון בכל העולם והרבה להקות מהתקופה שלנו מתאחדות וחוזרות לפעילות, זה נחמד לראות את זה קורה אבל במקביל זה חבל שהן לא המשיכו בפעילות כל השנים ורק עכשיו חוזרות, אבל העיקר הוא שהמטאל שוב בכותרות, חי ובועט וזה רק בגלל הקהל הנאמן של המטאל שהוא קהל מצויין ואני מאחל לכל להקה בסגנון מוסיקה אחר כזה קהל עם כזו נאמנות.

-) עבדתם במהלך השנים עם שלושה מפיקי ענק Colin Richardson שעשה Machine Head, Fear Factory, Salem ועוד, Alex Perialas שעשה גם את Testament ו Anthrax ועם Terry Date שעשה את Prong ואת Deftones , איך היה לעבוד עם כאלו מפיקים בכזה סדר גודל ומה אתה יכול לספר על העבודה עם כל אחד מהם?

כל אחד מהמפיקים האלו הוא טוב מאד ושמו הולך לפניו, הם בטח לא צריכים אותי שאמליץ עליהם, אבל כל אחד מהם עבד אתנו בתקופה מאד שונה ולכן התוצאה שלנו מאותה תקופה בהשוואה לתקופה אחרת לא קשורה בהכרח למפיק אלא לאיך נשמענו ואיך ניגנו באותה תקופה, Alex היה אתנו בהתחלה, כשאנחנו היינו יותר מלוכלים וגם הסטייל שהוא הביא אתו היה מאד טראשי ומאד אגרסיבי, Terry עבד אתנו בשלב מאוחר יותר כסאונד הגיטרה שלנו הפך יותר עדכני וניתן להרגיש את המגע שלו, אני מאמין שזה מתקשר גם עם הלהקות עמן הוא עבד ולרקע שלו, כך הדבר גם לגבי Colin שהביא עמו סאונד מאד ברור ומאד נקי אבל חד וכבד, העבודה עם כל אחד מהם היתה חוייה ומראה קטע ותקופה אחרת של Overkill.

-) מה האלבום הכי מצליח של Overkill מבחינת המכירות בעולם?

זה יפתיע אותך אבל I Hear Black

-) באמת?

כן.., ואחריו במקום השני The Years Of Decay, אני מאמין שזה קשור לעובדה ש I Hear Black יצא בחברה ענקית שהיינו חתומים בה דאז ופשוט בגלל ההפצה הענקית שלהם זה הגיע לכל חור בעולם.

-) ומה קרה ביניכם לבין החברה אח"כ?

הם פיטרו מלא עובדים ובתוכם את מי שהיה אחראי עלינו, "נפלנו" בידיים של אנשים חדשים שלא ידעו איך לקדם אותנו ולא הבינו אותנו אז ביקשנו לעזוב את החברה ולחפש לעצמינו חברה חדשה.

-) מי הפיק את האלבום החדש Relix IV ?

אנחנו בעצמינו עשינו את ההפקה שלו, רצינו להתנסות בזה ואני מאד מרוצה מהתוצאה, זה לדעתי הסאונד הכי כבד שהיה לנו אי פעם, ניסינו להשאר רעננים, זה הטריק, תמיד להשמע טריים ולעולם לא להוציא ולשחרר חומר שנשמע עייף ולא נושם, רצינו שמי שיקשיב לאלבום יקבל את הסאונד לתוך המוח וירגיש כאילו הוא נמצא ממש מול הלהקה שמנגנת בחדר, וניסינו לשלב הכי טוב שאפשר את כל שאנחנו יודעים לעשות ולמדנו במהלך השנים.

-) אתה מרגיש באיזשהוא מקום ש Overkill למרות היותם להקה מכובדת שמעריכים אותה בכל העולם מעולם טיפסה ועלתה להצלחה חזקה כמו למשל Slayer או Megadeth או Testament למרות שהתחלתם מאותה נקודה ובאותה תקופה?

תמיד קיבלנו הרבה יותר כבוד מהמעריצים מאשר מהעתונות ומהמדיה, אני לא בא בטענות כלפי העתונות, זכותם לכתוב על מי שבא להם, זה העתון שלהם, וברור שיותר מדליק להמליך מלכים חדשים מדי שבוע, אבל המעריצים שלנו נתנו ונותנים לנו את הכוח להמשיך הלאנה ולתת בראש, יש גם לא מעט עיתונים שכן פירגנו לנו ושיבחו אותנו תמיד, אבל ה MTV למשל מעולם לא שידר קליפים של Overkill באותה תדירות כמו Slayer או Megadeth, אני מאמין שאם היינו מקבלים את החשיפה הזו ומצליחים להכנס חזק לטלויזיה אז היינו מצליחים להגיע להרבה יותר אנשים, קח גם בחשבון שמעולם לא היו לנו פשרות אותנותיות ולא ניסינו לעדן או למסחר את המוסיקה שלנו על מנת להגיע ליותר אוזניים אלא ניגנו ועשינו מה שבא לנו לעשות.

-) הוצאתם גם DVD לא מזמן, ספר לי עליו?

הופעה חיה שלנו שנמשכת שעתיים, עם שירים מכל האלבומים ומכל התקופות ועוד דיסק בונוס עם ראיונות עם כל חברי הלהקה, אנחנו מימנו את כל ההפקה של ה DVD הזה כי רצינו להוציא אותו כמו שאנחנו רוצים, אחר כך מצאנו לזה חוזי הפצה בכל העולם, אני מאד מרוצה ממנו, הוא בהחלט מושקע ונותן תמורה למי שקונה אותו.

-) איפה אתה הכי מעדיף להופיע? מועדונים קטנים, גדולים, או פסטיבלים ענקיים?

אני אוהב להופיע הכי במועדונים גדולים, כי בפסטיבלים אני אוהב את האווירה המפרגנת בין כולם אבל כמעט ואין לך קשר עם הקהל וללהקה כמונו זה נותן קצת תחושה של ניתוק, במועדונים ממש קטנים יש בהרבה מקרים בעיות לוגיסטיות ובעיות עם ציודי הסאונד, אז הייתי אומר שבמועדונים גדולים של בערך 800 איש או אלף איש כשיש סאונד טוב וגם קשר עם הקהל מקרוב זה הכי כייף מבחינתי.

-) תן לי מעט מידע על המילים באלבום החדש, במה אתם מתעסקים בו?

המיילים מאד ראליסטיות אם כי לפעמים יש מטאפורות למיניהם שמכסות את הרעיון המקורי, המילים הם בעיקר על החיים שלנו כיום, על הצורה בה אנחנו רואים את העולם ועל היחסים שלנו במבנה החברתי הקיים סביבינו, מאד ישירים ונוקבים לפעמים ומאד תיאטרלים ומלאי דימויים לפעמים.

-) איזה אלבום של Overkill אתה הכי אוהב?

קשה להצביע על אלבום אחד כי יש לנו לא מעט אלבומים, אני לא אתייחס בתשובה לאלבום האחרון כי אני לא אובייקטיבי וכל להקה אומרת שהחדש הוא הכי טוב אז אני אתן למעריצים לשפוט עד כמה החדש הוא הכי טוב שלנו (צוחק..) ומשאר האלבומים אני יכול בהחלט לומר ש Horrorscope, I Hear Black ו Under The Influence הם הכי אהובים עלי, כל אחד מהם מייצג תקופה אחרת שלנו.

-) הדיסק הזה מסמן 20 שנה מהאלבום הראשון שלכם, אי פעם חשבת שתגיעו ל 20 שנה של הוצאות אלבומים?

לא.. הייתי בטוח שנגיע ל 40....(שוב צחוק הדדי), אני אף פעם לא מתכנן לטווח הרחוק מדי, לא, לא חשבנו שזה יגיע כל כך רחוק, ואני מאד שמח להיות במקום בו אנחנו נמצאים היום, זה כייף גדול והרבה סיפור לנגן את המוסיקה שלך ולהתפרנס ממנה בכבוד במשך 20 שנה, אני חושב שזכינו במתנה נהדקרת מהקהל.

-) Relix IV למרות שפע הגרוביות שבו ממש מראה על כיוון חזרה ל Old School Thrash Metal שכל כך אהבנו לשמוע מכם.

זה לא תוכנן מראש בקטע של "בואו נעשה תקליט מהיר וכבד" אבל כן, זה מה שיצא ואני מאד שמח עם זה שזה בא לנו בספונטניות תוך כדי תהליך הכתיבה של החומר והמוסיקה וכמובן גם עם התוצאה.

-) איך אתה רואה את הסגנון שלכם בהשוואה למה שקורה היום במטאל?

יש שוני אצלינו מאלבום לאלבום אבל זה נשמע בהחלט Overkill ואתה יכול לזהות אותנו גם אם אנחנו מנגנים שיר איטי ושונה, זה מה שאני קורה סטייל משלך וזה מה שחסר להרבה להקות מצד אחד ויש להרבה להקות מצד אחר, כדאי שלהקה תפתח סטייל משלה, קשה מאד להיות היום מקורי אבל מקוריות יכולה לבוא גם בסאונד של הלהקה וגם בעיבודים ובצורה בה השירים מנוגנים ונשמעים.

-) אוקיי בובי, תודה רבה לך על הראיון, המון בהצלחה עם האלבום Keep Thrashing !!

תודה לך, שלח לי עותק של זה כשזה יוצא בנאדם !!
אין מאמרים בנושא זה.
סל קניות
0 פריטים


Copyright © 2004 Raven Metal
info@ravenmetal.co.il

Powered by E-snif   ©oscommerce
Design By Amit Halachmi