ראשי » קטלוג » ראיונות » Bartholomeus Night - בלהות  החשבון שלי  |  תכולת הסל  |  סיום הזמנה   
 פורום רייבן מיוזיק
קטגוריות
++ דיסקים ב 20 ש"ח ++
++דיסקים ב 30 ש"ח ++
++דיסקים ב 40 ש"ח ומיוחדים ++
++חדשים במלאי אוקטובר 2014 ++
++חדשים במלאי דצמבר 2014++
דיסקים חדשים פברואר 2016
ALCEST
חבילות חנוכה
חדשים - 3/17
חדשים במלאי אפריל 2015
חדשים במלאי אפריל 2017
חדשים במלאי אוקטובר 2015
חדשים במלאי נובמבר 2015
חדשים במלאי יולי 2015
חדשים במלאי מאי 2015
חדשים במלאי ספטמבר 2015
חדשים אוגוסט 2016
חדשים נובמבר 2016
חדשים ינואר 2015
חדשים מרץ 2015
CENTURY MEDIA יוני 2015
חיסול סטוק 2016
נדירים
DRACONIAN
משלוח חדש - הכל 3 במאה
עשרת המכות של פסח 2016
WATCH THEM LIVE
ראש השנה
רונן בן טל - אור כשדים
כרטיסים להופעות
++נדירים-הוצאות ראשונות-מיוחדים+
תקליטים - LP'S
מוצרי Seasons Of Mist Records
מאמרים
כל המאמרים
ראיונות ->
  Arallu - השד מהעולם העתיק
  Bartholomeus Night - בלהות
  KREATOR - בראיון חדש
  Overkill - ראיון חדש
  Samael - ראיון חדש
מוצרים חדשים
MYSTIFIER - THE WORLD IS SO GOOD....
MYSTIFIER - THE WORLD IS SO GOOD....
₪59.00
חיפוש מהיר
 
חפש מוצר
חיפוש מתקדם
מידע
אודות Raven
משלוחים
הצהרת פרטיות
תנאי שימוש
יצירת קשר
Bartholomeus Night

אדוני הבלהות – ראיון עם Bartholomeus Night

 

Bartholomeus Night שיחררו הקיץ את אלבום הבכורה Theosophia Pneumatica שהוקלט בפולין מספר חודשים קודם לכן, האלבום מגיע אחרי שנים של עבודה קשה והשקעה לא קטנה מצד ההרכב שהלך עד הסוף עם דרכו וטס לפולין על מנת להקליט את אלבום הבכורה באולפני Selani Studio בו הוקלטו גם אלבומים של Vader ושל Behemoth בין היתר.

 

Bartholomeus Night מנגנים וחיים בלאק מטאל לא מעט שנים, הם בהחלט מההרכבים המעניינים והמבטיחים ביותר שיש כיום בארץ, בואו נתחיל את המסע אל ממלכת האופל עם סולן ההרכב Refahim בראיון עמוק ומפרגן לרגל צאת האלבום.

 

1)     בוא ספר לי כהתחלה על משמעות שמו של האלבום :

 

-) משמעות השם היא: נקמתו של האני, התעוררות האני העצמי של כל אחד ומיקומו בראש ההיררכיה מעל כל דת גזע או לאום, מעל כל אלוהים, שטן או אמונה, האני הוא המטווה את הדרך וקובע החוקים הפרטי שלך, אתה תוהה מה אמת במציאות שבה אתה חי, מה חלום ומה בעצם בונה אותך כאדם בתוך החברה הזו על כל הקודים השמרניים שלה, מתוך זה ומתוך כל התחושות שלך שלמעשה הם אנטיתזה מוחלטת לקודים הנהוגים בחברה , מתוך זה צומח האני כמוליך הדרך האישית שלך, Theosophia Pneumatica זה הספר שמטווה את החוקים והתובנה הזו, ספר התובנה הפנימית המופיע גם על עטיפתו של האלבום ולמעשה מייצג את תוכנו ואת הקונספט שלו.

 

2)     מה מייצג השם Bartholomeus Night ?

 

זה היה למעשה מעשה טבח שאירע לפני מאות שנים ע"י הכנסייה באירופה, מעשה טבח שנעשה בכל מי שהתנגד לכוח הקתולי האדוק ששלט במוסדות הכנסייה באותה תקופה, אנשים נטבחו על אמונתם, או יותר נכון על חוסר אמונתם במה שהכוח הרדיקלי של הכנסייה ניסה להציג כאמת האבסולוטית של התקופה, השתמשנו בשם כאקט של התרסה במה שהרעיון הזה מסמל, אנחנו מייצגים בדיוק את ההפך: את האמונה באני העצמי כשליט האישי שלך, האמונה בכוחות ובעוצמות שיש בך פנימה, השם מראה את האבסורד שהדת בשם הפנאיזם מסוגלת לזרוע רצח וטבח במי שלא הולך בדרכה.

 

3)     כשקראתי בזמנו ראיון עם Samael על המעבר התמלילי בין הקונספט הדיאבולי של אלבומים כמו Blood Ritual למסרים הפילוסופיים/מוארים של אלבומים כמו Eternal והאלבום האחרון Reign Of Light הם טענו שהחומר נתפש כבלאק מטאל כל עוד האווירה היא אפלה והרעיון מחובר עם התחושה הכהה שהחומר מעביר, גם אם המסר אינו בהכרח נגד דת או גהינומי, אתה מסכים עם התפיסה הזו? איך אתה רואה את הלהקה שלך ביחס אליה?

 

-) הטקסטים שלנו מביאים בפני המאזין את האמונות שלנו, את המחשבות, החלומות והאידיאולוגיות בהן אנחנו מאמינים, אני חושב שכיוצר מכותב מוסיקת בלאק מטאל אתה כן יכול להביא קו רחב יותר של קונספט מאשר רק לשיר על הגהינום, אתה יכול לשיר על עצמך, על המציאות שבה אתה חי ועל איך אתה רואה אותה, אבל במקביל אני חושב שצריך לחזק ולהטמיע את משמעות הקונספט הזה הנקרא בלאק מטאל וזה אומר שכן, אתה יכול לשיר על עצמך והצורה בה אתה רואה את העולם ואנחנו בהחלט עושים את זה באלבום, אבל צריך לשמור על האווירה והמסר הברור של מה שהמוסיקה הזו מייצגת ודוחפת, צריך לשמור על הקו המנחה שלה שלמעשה בנה אותה, וגם את זה אנחנו עושים, אני טוען שהקו המנחה הוא בגדול I Am My Own God וזה למעשה מעל כל דת, אתה יכול לקחת שטניזם ולהפוך אותו לפילוסופיה שלמה של פיתוח עצמי מנטלי ולפסל אותו כמשהו רוחני ונפלא שלא אומר "אני מאמין בהרס" אלא "אני מאמין בפיתוח העצמי" וזה קונספט והליכה על רובד אחר לחלוטין מהמונח המופשט של המילה והרעיון.

 

4)     עטיפת האלבום שנעשתה באופן מאד מקצועי מציגה את הספר הנושא את שם האלבום, כמו אומר "אלו התובנות שלי, כאן, על השולחן" , זה האלבום הראשון שלכם והרעיון שמשקף אותכם מתחיל למעשה כאן, לאיזה כיוון אתה רואה את זה מתפתח?

 

-) אני מאמין שנמשיך להתעמק בתוככי הקו הזה ולפתח את הרעיון לרובדים עמוקים יותר בתקליט הבא, עם כל שיר שאתה כותב אתה מתפתח והולך עוד צעד בדרך הזו.

 

 

5)     טסתם לפולין להקליט את האלבום אחרי 2 דמואים שהוצאתם בעצמם, על מנת להקליט את האלבום ללא חוזה של חברת תקליטים כשכל ההקלטה ממומנת מכספכם , החלטה אמיצה לכל הדעות, מה אתה יכול לספר מההקלטות? למה דוקא פולין ואיך אתה מסכם את העבודה שם?

 

-) כשהתחלנו לחשוב על הקלטה מחוץ לישראל חיפשנו אולפנים באירופה, באולפן שבחרנו היה את השילוב בין מחיר נוח שמאפשר לנו לקחת יותר שעות הקלטה ולהשקיע יותר בסאונד ובעבודת האולפן, לבין אלבומים שהוקלטו שם ואנחנו מאד אוהבים אותם ואת הסאונד שלהם, ראינו שלהקליט את האלבום אנחנו חייבים, ניגנו כאן הופעות אבל לא היה לנו חוזה עם חברה והחלטנו לעשות צעד אמיץ ולהקליט את האלבום לבד וללכת על כל הקופה משמע לעשות את זה באירופה באולפן שכפי שאמרתי: אהבנו את התוצאות שיצאו משם, במהלך ההקלטות והשהות שלנו שם צילמנו גם וידיאו קליפ לשיר מהאלבום שניתן להוריד אותו מהאתר הרשמי שלנו וכמו כן הוא מופיע באלבום כך שכל מי שקונה את האלבום מקבל גם את הקליפ, זו היתה חוייה מאד מעשירה, בישראל יש אולפנים טובים אבל אין מה להשוות כשמדובר באולפן שמתעסק ספציפית עם הסגנון וחי אותו.

 

6)     אתה וכמו כן הגיטריסט והמתופף ניגנתם בעבר ב Dalmerots Kingdom , איך אתה משווה את העבודה בין התקופה של אז (הלהקה הוציאה אלבום בכורה "המסתורין הנצחי" בשנת 1997) לתקופה העכשווית?

 

-) אין מקום להשוואה כי בכל פרמטר שתסתכל על זה העסק פשוט שונה לחלוטין, רמת המקצועיות הרבה יותר גבוהה, רמת ההבנה על איך דברים צריכים לעבוד, ההבנה שלנו את המתרחש במוסיקה מבחינת הצד העסקי של הדברים, רמת הנגינה, בכל אספקט שתביט על זה הדברים ממש שונים, אין כל מקום או יסוד להשוואה בין שתי הלהקות., אני חושב שזה מימד אחר לחלוטין, גם אני כסולן נשמע אחרת מאז, האלבום שיצא דאז לא הצליח, אני מאמין שגם השירה שלי לקחה אותו אחורה.

 

7)     זה מאד אמיץ מצידך לבוא ולומר "השירה שלי לקחה את האלבום אחורה", ולקחת למעשה אחריות, סך הכל מדובר באלבום ראשון וזה גם ככה קשה, וגם חברת התקליטים (Mdma שפשטה את הרגל בשנת 2001) לא דחפה אותו מספיק חזק, כך שלבוא ולומר את מה שאמרת צריך הרבה אומץ.

 

-) אני בנאדם אמיתי, אני לא מסתתר מאחורי דיבורי סרק ולא מנסה ליצור מציאות שאינה נכונה לגבי, אל תשכח שזו היתה הלהקה הראשונה של רובינו, אני חושב שהשתפרתי מאד כסולן באותה מידה שאני יודע שדאז היה לי הרבה מה ללמוד, אני מדבר בכנות.

 

8)     השירה אכן נשמעת מצויין ומלאת עוצמה באלבום החדש, מה אתה יכול לספר על החברים החדשים בהרכב?

 

-) ובכן, על התופים מנגן Belagror שהיה כמו שאמרנו המתופף ב Dalmerots Kingdom , דרכינו נפגשו שוב והחיבור היה מיידי, איך שהוא תיישב על התופים בחזרה הרגשנו מייד שיש שוב את החיבור באוויר, הוא מוסיף לנו המון בהרבה מאד מובנים, הבנאדם מאד כשרוני ויוצר הרבה מאד מוסיקה משלו מתחומים של מוסיקה אלקטרונית בהם הוא מצליח מאד, יש לא הרבה ידע על תעשיית המוסיקה והחזון שלו מתחבר מאד טוב עם הכיוון שלי ושל T.K.O.R ושל D. Wrath כך שהדברים זורמים מצויין, על הבס יש לנו את Ratimus שהוא בסיסט מצויין והתחבר אתנו אחרי שחזרנו מהקלטת האלבום, ההרכב נשמע כעת מגובש וחושב בקו אחיד, אני מאד מרוצה מההרכב הזה, הוא החזק ביותר שלנו אי פעם.

 

9)     אני מסכים, החיבור המחודש עם Belagror בהחלט מתאים להרכב לדעתי מכל בחינה, מוסיקלית, רעיונית ורק מוסיף לכם, בוא ניגע קצת באלבום, "אדון הבלהות" : טקסט שקראתי אותו לא מעט בימים האחרונים ורציתי לשאול אותך עליו, ניתן להבין אותו בלא מעט דרכים, זו יכולה להיות נקודת מבט מעיניו של רוצח סדרתי, או סיוט שבא מתוך חלום, מה עומד מאחורי השיר הזה? מה עומד מאחוריו? מאיזה צד זה מגיע?

 

-) לכל אדם יש את החיה בתוכו, "נשמת החיה שנמצאת בכל אחד" , את הצד הקורא לטוב ואת הצד הקורא לרע, יש הרבה חיפוש עצמי בתוך השיר הזה, הרבה לבטים עצמיים, יש לא מעט מטאפורות בתוך השיר הזה , אני מנסה לומר כאן לא לפחד מהתחושות שלך ולתת דרור למה שאתה מרגיש ובד בבד הרצח שכביכול מתרחש בשיר הוא השלת העור של מי שהיית פעם והצמיחה לאני חדש, שאדם למעשה הורג חלק מעצמו שמתואר בשיר כקורבן, חלק מהאישיות שלו שהוא עוזב מאחור כשהוא מתפתח ומקים את עצמו מחדש בצורה עוצמתית וחזקה יותר, זה למעשה הדימוי לרצח בשיר, אתה נפרד מחלק מהאישיות שהרכיבה אותך בעבר.

 

10) השינוי הזה עצוב בעיניך?

 

-) לא יודע אם עצוב יהיה התיאור הנכון, יש בזה מעט עצב אבל בנאדם מתפתח והולך קדימה לדרך חדשה, חזק ועם הרבה יותר עוצמה פנימית.

 

11) אף פעם לא חשבתי על השיר בצורה הזו, אני מודה שהצלחת לתת פה פרספקטיבה שלא עלתה במוחי, בוא נדבר על השיר המסיים H.A.T.E, הבנתי שמתכננים לו קליפ בימים אלו?

 

-) כן, העניין בעבודה ונעדכן כמובן כשזה יהיה מוכן, זה השיר המסיים את האלבום ולא סתם הטקסט שלו מוגדל ומוצג בצורה בולטת בעטיפת האלבום, בהרבה מאד מובנים זה סיכום דרך, בבואה של הרגשות והמחשבות שלנו לסיום, "עולם רקוב – הצת אותו בלהבות" (תרגום מאנגלית) , זה לא משאיר לך מקום לספק, אני מדבר כאן על השנאה שמעצבת אותנו לטוב ולרע, על החולי החברתי הקיים ועל זה שנגזר עליך כאינדבידואל לשקר לפעמים על מנת להתקדם, על זה שקשה מאד להיות אתה עד הסוף, על הבנת העומק בשנאה למבנה האנושי הקיים, על השנאה הזו שלמעשה מעצבת אותנו גם בלי שנרצה, זה שיר קצר משאר שירי האלבום והמסר שלו מאד חד ומדוייק, יש כאן מעין סיכום כולל של המשמעות והקונספט של שירי האלבום.

 

12) אתה מרגיש (שמעתי את התהייה הזו מהרבה להקות) שבהנחה והמבנה החברתי ישתנה, וכן תהיה פתיחות ולהמצב בו אנו חיים ייראה אחרת ויהיה מעין מצב אידיאלי אותו כולם רוצים, אתה חושב שמעיין היצירה שלכם יישאר פרודקטיבי באותה מידה? הרבה להקות אמרו בראיונות שפחות או יותר לא יהיה להם כבר נגד מה למחות..., המצב הקיים אמנם רע, אבל האין הוא מקור יצירה מצויין?

 

-) אנחנו כותבים הרבה על החיפוש וההתפתחות העצמית שלנו כך שאני מאמין שאולי הנושאים במקרה כזה יהיו יותר כלפי פנים ופחות כלפי חוץ.

 

13) כשאתה כותב ב H.A.T.E  את המשפט Say Only True Lies To Progress אתה כותב את זה כהטפה/המלצה למאזין או כמחאה על המצב?

 

כמחאה על המצב, על זה שאנשים נאלצים לשקר ולהאמין בשקרים שלהם על מנת להתקדם וללכת הלאה בחיים, על זה שקשה לך להיות עצמך, ואתה נאלץ לשקר גם לעצמך וגרוע מזאת: נאלץ להאמין בכך.

 

14) מצד נוסף אתה מגיע עם שיר כמו Failure Denied שכאן יש עיסוק בטיפוסים שמחכישים את כשלונם האישי

 

כן, זה מדבר על אנשים שאין להם את הבינה הפנימית ואת הכנות להבין ולהודות בטעיות של עצמם, וכתוצאה מכך מעצבים את המציאות באופן מאד סובייקטיבי להם ולהם בלבד.

 

15) עוד שני שירים שהייתי רוצה להתעכב על המשמעות שלהם, הם גם ממוקמים אחד ליד השני בעטיפת האלבום, הם True Nature ו Kingdom OF The Hollowed Souls, נראה שהקו המנחה שלהם די דומה, למרות שאחד מהם אתה כתבת ואת השני כתב T.K.O.R זה נשמע מאד מגובש והתחושה היא שאותו בנאדם כתב את שני השירים, יש כאן לא מעט ראייה אישית של הדברים מתוך נקודת מבט אישית, נקודה של ראיית עולם שמאד שונה נניח מ Failure Denied מבחינת המשמעות.

 

-) בהחלט יש שוני, השירים באים באמת באותו קו מנחה, זו הצורה בה אנחנו כאנשים רואים את המצב, הפרספקטיבה האישית שלנו, הטבע הפנימי שלנו ככותבים וכאנשים, מה שבוער לנו בפנים, חיבוק הצד הכהה יותר של העולם למען פיתוח עצמי ברמות גבוהות יותר.

 

16) הוצאתם את האלבום, מה למעשה קורה אתו כעת?

 

-) האלבום יצא ונערכה הופעת השקה חגיגית בתל אביב לרגל צאתו, הוא כעת מופץ באירופה ובארה"ב וניתן למצוא אותו אצל לא מעט מפיצים בעולם, כמו כן שלחנו מספר מכובד של עותקים למגזינים בכל רחמבי העולם והביקורות עד כה בהחלט משביעות רצון.

 

17) איך אתה רואה את הפגיעה של האינטרנט ו השיתוף קבצים  במכירות להקות כיום? הוצאת דיסק בעצמך, מימנת אותו מכיס חברי הלהקה ולמעשה כל עותק שיימכר חשוב, בו בזמן אנשים מורידים אותו מהרשת, איך אתה רואה את הבעיה?

 

-) יש בהחלט בעיה, הצד הטוב הוא שקל באמצעות האינטרנט להחשף לקהל חדש בקטע של להעמיד אתר טוב ומכובד ללהקה דרכו הרבה אנשים יכולים לקבל על ההרכב אינפורמציה ועדכונים ממקור אמין יד ראשונה וקל להגיע לאנשים ולמגזינים, התקשורת נעשתה הרבה יותר מהירה ונגישה וזה בהחלט דבר טוב כשלעצמו.

אבל מן העבר השני נוצר דור של אנשים בלי שורשים שאין להם את הלהט של לרכוש אלבום ולחכות שהוא יגיע אליהם ולקרוא מילה מילה בתוך העטיפה, את ההתרגשות של לקבל דיסק חדש ולחרוש אותו עד שמכירים בו כל תו וצליל, ולמעשה מתוך כך מתפתח ריספקט כלפי להקה שאכן עשתה דרך ארוכה והקליטה אלבום ראשון, או שני או למעלה מכך, אני בהחלט נהנ לקנות אלבומים של להקות שאני אוהב, ה מימד אחר של שמיעה, המטאל הקיצוני נשען על ה underground ואני מאמין ש ב underground ימשיכו לתמוך בלהקות שעושות דברים ולא להכנע לאופנות טכנולוגיה כאלו או אחרות שבטווח הארוך רק יתקעו מקל בקידום של לא מעט להקות ובראש ובראשונה זה יפגע בלהקות הקטנות, אני מקווה שאנשים יתעשתו וירכשו אלבומים של להקות שהם אוהבים, הלהט הזה חסר להרבה ילדים בתחום וחבל.

 

18) מה אתה שומע בימים אלו?

 

בעיקר מטאל, אני ממשיך עם להקות שאהבתי ומסתבר שאני אוהב אותם גם בגלגול העכשווי שלהם, כמו Dimmu Borgir או Behemoth, אני אוהב את ההתפתחות של הלהקות האלו ובמקביל גם את הטריות והתמימות של האלבומים הראשונים שלהם, לא אכפת לי שהם מוכרים הרבה כיום, כל עוד הם עושים מוסיקה מעולה – והם עושים: אני אמשיך להקשיב להם.

 

19) מה קורה אתכם מבחינת הופעות?

 

הופענו הופעה חגיגית כשהאלבום יצא כמו שכבר ציינו, הופענו גם לאחרונה בירושלים עם Arallu שהם חברים טובים שלנו ולהקה שאנחנו אוהבים, היו בעתיד עוד הופעות, אנחנו נעדכן כמובן לגבי כל התפתחות, כמובן שהשאיפה הגדולה היא להגיע להופעות בחו"ל ואנחנו עובדים בכל כיוון.

 

20) אתם, יחד עם Arallu מהווים למעשה בסיס של הלהקות בלאק מטאל שכבר הוציאו אלבומים, אתם יצאתם לחו"ל על מנת להקליט, להם יש 2 אלבומים שיצאו, אתם מאד הולכים בדרך שלכם, מאד לא מיישרים קו בכל מובן כמעט, ולמעשה מקפידים במקביל לשמור על קו מאד ברור של רצינות בגישה כלפי עצמכם , דבר שמתבטא במקום בו בחרתם להקליט וכמו כן ברמה הגבוהה של גימור המוצר וגם באופי ההופעות, גם הגישה הפירסומית שלכם מאד הולכת בד בבד עם מה שהיה מקובל כאן בשנות התשעים.

 

-) אני בטוח שבאלבום הבא נעבור את הרף שקבענו באלבום הזה מבחינת מקצועיות, גם אנחנו וגם Arallu קיימים הרבה זמן ויודעים איך אנחנו היינו רוצים שמטאל יצא החוצה וזה מה שאנחנו מנסים לבטא בדרך שלנו בהופעות, אנחנו מופיעים, מעמידים ערב שהוא למעשה הופעה, שלנו עם להקות נוספות, לא תראה אותנו בכל מיני ערבי נושא ומחוות כי זה לא מעניין אותנו, מעניין אותנו להופיע עם להקות שטובות בעינינו בערב שהוא הופעה נטו, עברנו דרך ארוכה מהיום בו הלהקה קמה, עברנו הרבה קשיים, הוצאנו 2 דמואים ולא רצנו מייד לעשות דיסק אלא נתנו לעצמינו להתפתח ולהבשיל באופן טבעי ולא מאולץ ומהיר בכוונה , הדברים לקחו זמן ואני שמח שכך כי אני מאד מרוצה מהאלבום, אנחנו מפרסמים את עצמינו ואת ההופעות שלנו בצורה שהכי נראת לנו מתאימה לנו ולאיך שהיינו רוצים לראות את הדברים, אנחנו נשחרר את החומרים שלנו, נרים את ההופעות שלנו ואני מאמין שנמצא את הדרך ללבו של מי שבאמת מתעניין בנו, אני לא אצור title של משהו שלא קיים כדי למשוך תשומת לב, אני אעלה הופעה של ההרכב בצורה שנראת לנו טבעית ואני מאמין בלהקה כך שמי שזה מעניין אותו יגיע.

 

21) אתה מרגיש שהיום צריך להתאמץ הרבה יותר כדי להביא קהל?

 

כן, אבל זו הופעה, ולא מסיבה ולכן עשינו הזמנה מאד מינימליסטית להופעה האחרונה שלנו, ובחרנו להופיע בירושלים, מי שזה מעניין אותו –שיגיע , אני מרגיש שזה הדבר הנכון לנו לעשות, אין לי בעיה שכל להקה תעשה מה שהיא רואה לנכון ותפרסם את עצמה איך שנראה לה הכי בריא ואמיתי לצרכים שלה, אני מנגן בלאק מטאל בלהקה שיש לה קו מסויים ולכן אני הולך בו עם מה שלנו נראה הכי נכון, אני מאמין שהתוכן של מה שאנחנו מציעים יביא להתעניינות מצד מי שהחומר/הופעה/קונספט מסקרן אותו.

 

22) מה התוכניות העתידיות של ההרכב?

 

אנחנו עובדים על חומר חדש ואני מאמין שבקרוב נוכל לצאת בהודעה שתעניין לא מעט אנשים שאוהבים אותנו, יש הרבה קטעים חדשים והרבה רעיונות שזורמים בחזרות, חומר שיופיע באלבום הבא, האלבום הבא יהיה מפותח יותר מבחינת ההפקה, T.K.O.R ו D.Wrath מביאים הרבה ריפים חדשים ורעיונות לחומר ההולך ומתגבש, בינתיים שיפצנו את אתר האינטרנט שלנו והוא כעת בעיצוב חדש וכמו שכבר ציינתי מכיל את הקליפ שצילמנו למי שרוצה לצפות בו.

 

לרכישת האלבום:

   http://www.ravenmetal.co.il/product_info.php?products_id=753

 

אתר הלהקה:

www.bn-horde.com

אין מאמרים בנושא זה.
סל קניות
1 x אור כשדים מארחת את חמי רודנר
1 x רונן בן טל / אור כשדים - שקיות (מארז)
1 x אור כשדים - לאחותי
1 x ALCEST - LES VOYAGES DE L'ÂME CD
1 x ALCEST - Ecailles De Lune CD
1 x אור כשדים - כדור ברזל DVD + CD
1 x ALCEST - SHELTER CD
1 x ALCEST - KODAMA CD
₪494.70


rc


Copyright © 2004 Raven Metal
info@ravenmetal.co.il

Powered by E-snif   ©oscommerce
Design By Amit Halachmi